eerste reisverslag

6 november 2017 - Nederland, Nederland

Hallo iedereen,

hier is hij dan mijn aller eerste reisverslag voor mijn grote avontuur naar Australië. Ik moet zeggen dat ik nu toch wel zenuwachtig begin te worden. Ondanks mijn zenuwen ben ik ook nog wel redelijk relaxt eronder wat me erg verbaast.

Via mijn organisatie australian backpackers heb ik heel veel handvaten en tips gekregen voor de voorbereiding van mijn grote reis, dat helpt enorm om goed voorbereid op pad te kunnen gaan.

Ondanks de tips en alles van de organisatie wil het inpakken van de tas nog net zo soepel verlopen. mijn doel is om maximaal 10 kilo mee te nemen dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben toch geneigd om te veel mee te nemen, wat totaal niet handig is want ik zal dat zelf toch echt mee moeten sjouwen.

dit is mijn post adres. de organisatie zorgt ervoor dat mijn post naar mij toe gestuurd word.

MS Sanne Peters

YHA Sydney Beachouse 4

Collaroy Street CollaroyNSW 2097

Australia

verder heb ik skype aangemaakt en heet ik daarop gewoon sanne peters dus ik moet gewoon te vinden zijn.

het is een kort maar krachtig verslag je. ik ga weer verder met het inpakken van mijn tas.

1. Floor:
    6 november 2017
    Leuk sanne! Succes met de laatste voorbereidingen
  2. Annika:
    Fijne reis!! Geniet ervan 😘
  3. Thea:
    6 november 2017
    Super Sanne, kunnen we je volgen. Heel veel geluk en voorspoed op je grote reis wens ik je. Goede reis. Thea
  4. John:
    6 november 2017
    Ik zal je volgen Sanne. Dat je maar een hele goede reis mag hebben en een heel prettig verblijf over there 😃👍Succes meiske !
  5. Sabine:
    6 november 2017
    Wat leuk Sanne! In 1999 ben ik er ook een jaar geweest! Spannende tijden en ik ga je volgen! Alles wat je vergeet mee te nemen kan je daar halen dus niet te veel nadenken ;-)
  6. Frans:
    Drop, Sanne!! Drop!!
  7. Esther:
    6 november 2017
    Het gaat eindelijk beginnen! Heel veel plezier en genieten maar. Je kunt het!!
  8. Eric Beex:
    6 november 2017
    Hey Sanne, wat leuk en een goede reis gewenst. Ennuh wat dat inpakken betreft "alles wat je thuis laat is meegenomen ....."
    Veel plezier en ga zeker je reisverhalen lezen !
    Take care
  9. Yvonne van Ham:
    Goed bezig Sanne ! Petje af...👍
  10. Adrie:
    7 november 2017
    Echt stoer Sanne we denken aan je en zijn benieuwd naar je verhalen
  11. Sjaan:
    8 november 2017
    Sanne veel plezier en geniet ervan.
    Goede reis.
  12. Stefan en Karin:
    8 november 2017
    Veel plezier vooral Sanne!
    Inmiddels al in Sydney als het goed is, dus hopelijk is alles gelukt met inpakken ;).

Veel plezier en succes met alles!!

Groetjes vanuit Mackay (1838km van jou verwijderd;)). Tis echt top hier :D
  13. Monique Van der Ploeg:
    9 november 2017
    Hoi Sanne, heel veel plezier! Geniet van alle dieren die je tegen gaat komen, vooral de lieve baardagaampjes😉
  14. Annie Tholen:
    11 november 2017
    Hoi Sanne, ik heb zojuist je reisblog gelezen en me aangemeld voor de mailinglijst. Ben benieuwd naar je avontuur. Geniet ervan Sanne!
  15. Jos bogaerts:
    19 november 2017
    sanne je eerste verslag gelezen. we zijn benieuwd naar het vervolg. genieten maar
  16. Adrie:
    2 december 2017
    Kei leuk om je verhalen te lezen ga zo door 😘