Week 2 surfkamp

15 november 2017 - Byron Bay, Australië

Na een vermoeidende, geweldige, prachtige week heb ik besloten om op surfkamp te gaan om te ontdekken of het iets voor mij is. Van de 20 personen gaan we met 9 op surfkamp. De bus vertrok om 7 uur s ochtends richting het trein station. Daar werden we op gepikt door iemand van mojio de organisatie waar we bij geboekt hebben.

Was een 9 uur durende reis met best comfortabele stoelen. Onderweg hebben we geslapen en een spelletje gedaan. Aangekomen op het trein station werden we opgehaald door een shuttle busje. Dat is een klein soort busje.

Op het kamp aangekomen kregen we een rondleiding en uitleg over alles. Eerste 3 dagen zijn in de ochtend 2 uur surfen eten en dan in de middag nog 2 uur. Daarna was het 2 uur les eten eigen invulling. Het surfen ging me best redelijk goed af. Hebben nog dolfijnen en een sting ray gezien tijdens het surfen.

Kregen 3x per dag maaltijden. Altijd veel, redelijk gezond en lekker. Tussen de lessen door waren er verschillende activiteiten zoals kangoeroe golg ( golven tussen de kangoeroes) ocean raften en kanoën. Elke dag was er weer een andere. Dit was erg leuk om een keer ervaren te hebben.

Na 5 dagen in spot x gingen we verder omhoog naar byron bay om daar nog 2 dagen te surfen. Maar alle laten avonden, drank en mijn jetlag kon ik doe twee dagen niet meer op brengen om te surfen. Op maandag hebben we nog geprobeert om uit te gaan in het dorp. We moesten daarvoor 15 min lopen in de stroomende regen. Daar aan gekomen was alles na 12 uur al gesloten. Zijn we weer terug naar het hostel gelopen en daar verder wat alcohol genuttigd. Vanaf 22 november ga ik mijn reis alleen verder op naar de goldcoast/surfers paradice.

1. Emmy:
    12 december 2017
    Leuk om je reisverslag te lezen Sanne, wat een belevenis.
  2. Sjaan:
    12 december 2017
    Klinkt kei gezellig Sanne.
    Geniet ervan.
  3. Sjan Snelders:
    13 december 2017
    Het klinkt allemaal keigaaf. De foto's lieten ook zien dat het surfen goed af ging. Veel plezier ook in je "uppie"
  4. Thea:
    13 december 2017