Eerste week australie

9 november 2017 - Sydney, Australië

Op 7 november was het zover. Eindelijk ging ik op weg naar australie. Moeten er vroeg uit omdaf ik om 10 uur op het vliegveld moest zijn. De laaste wandeling met mijn twee lieve schatjes gemaakt die ik ook erg ga missen. Op weg naar amsterdam hebben we zwaar in de file gestaan en kwamen we dus pas om 10:15 aan op het vliegveld. Iedereen die mij goed kent weet dat dit mij een zware hel was en ik dus super super gestrest werd.

Eenmaal bij de groep aangekomen snel wat handen geschut was het alweer bijna tijd om door de douane te gaan. Vluchtig afscheid genomen van mijn ouders wat me wel dwars heeft gezeten dat ik het zo had gedaan. Sorry daarvoor mam,pap, joep en lisanne 😘

De vlucht naar hongkong was maar liefst 12 uur en was echt te lang. Ik zat aan het raam en kon geen kant op. Eten in het vliegtuig was wel prima.

In hongkong aangekomen was ik echt helemaal gaar ik had niet geslapen en het was super heet en benauwd in hongkong. Ik had alleen dikke kleding bij dus dat was niet echt handig. We hebbe wel door hongkong gewandeld. De skyline was echt prachtig en het eten was vreselijk. De chinezen zijn erg gehaast en niet echt touristvriendelijk. Maar het was gaaf om er geweest te zijn.

Toen we eindelijk weer op gehaald werden naar het vliegveld was iedereen opgelucht eindelijk naar sydney te mogen vertrekken.
In dit vliegtuig heeft iedereen geslapen het eten was vreselijk.

In sydney aangekome keken we onze ogen uit. Niet te beschrijven hoe mooi. Het hostel was prima en we hadden geluk met het weer werd ons verteld.

Dag 2 in sydney (9 november) zijn we naar de bank geweest. Was echt een prachtige bank. Helaas mochten er gern foto's gemaakt worden.

Dag 3 bleu moutains. Daar heb ik helemaal geen woorden voor was zo mooi. Onze gids vertelde ons interesante dingen over de bergen. Hij wist wel hoe hij moest doorlopen.

Dag 4 zijn we door sydney gerend. Ook hier moesten we weer flink doorlopen omdat we onze eerste boot hadden gemist en dus in tijdsnood kwamen. Zijn bij de operahouse en harbour bridge geweest. Geweldig uitzicht dankzij het prachtige weer.

Dag 5 surfen
Vertrokken vroeg omdat we ee flink eind moesten rijden. Was een prachtig strand met leuke instructeurs. Het lukte me aardig goed maar ik was echt kapot na 4 uur surfen. Aan het eind van deze dag hebben we samen gegeten en op het strand afgesloten. Wat erg raar voelde omdat er veel nog dezelfde kant op gingen en nog in een dag in het hostel bleven net als ik.